tahniah, kau sudah 18 tahun :)

assalamualaikum.

hai dunia, hai pesbuk, hai twetter, hai belog cantik, hai manusia, hai me, hai you. hai all. i love you :*
okay, tetiba kan? pelik apesal ni? haa~ ni nak habaq ni. entry aku sebelum ni ada cakap yang 28042012 adalah tarikh keramat bagi aku. dan juga tarikh yang sangat dinanti2 oleh sahabat aku. siapakah? dan mengapakah? haa... sebabnya dia lahir pada 28041994. kan kan? 

  • ucapan siriuz / skema aku untuk kau :)
saya mengucapkan selamat hari lahir kepada sahabat saya yang bernama siti nur arina binti abdul razak dengan mas kahwin blablabla~ eh! cakap seriuz. -,-" sorry2. jangan dulik ahh. haha :P okay, back to the normal. emm emm. nak nyanyi pulak. Allah selamatkan dia~ Allah selamatkan dia~ Allah selamatkan Siti Nur Arina, Allah selamatkan dia~ haaa.... sumbangkan suara aku? dah tutup telinga. :3

arina, semoga sentiasa mendapat rahmat Allah, dan dilindungi Allah sentiasa.
arina, semoga menjadi manusia yang berguna di dunia dan berjaya di akhirat.
arina, semoga menjadi anak yang baik, dan seorang wanita yang solehah.
arina, semoga dimurahkan rezeki dan mencapai segala hajat yang dihajati.
arina, semoga dipermudahkan segala urusan didunia dan juga di akhirat.
arina, semoga bahagia sentiasa disampingmu.
arina, semoga jatuh bangun kau itu adalah ubat semangat untuk kau.
arina, jangan pernah mengalah dalam mengenali seluruh isi dunia.
arina, semoga persahabatan kita dirahmati dan diberkati serta kekal sampai ke syurga. insyaAllah.
dan dan, semoga mendapat suami yang soleh. hihi :D

haaa, kan. dah bosan eh baca? kan kan? ni yang aku malas nak siriuz ni. :( mesti bosankan baca entry aku haa. hihi :P segala macam yang aku tulis, semua jari aku yang taip, apa yang terlintas, aku taip ahh. semoga semua wish yang aku bagi kau ni dimakbulkan Allah. kalau tak dimakbulkan, pasti Allah menyediakan yang lebih baik dari ni. :)

  • nak kenal sahabat saya? ini dia....
omeyy kan dia? :)
 persahabatan aku dengan dia dah 2 tahun lebih dah. insyaAllah persahabatan aku dengan dia sampai bila2. 
macam2 jadik dalam usia persahatan ni. hahahaha :D kadang2 lawak bila ingat balik. dan yang taktahan ada lahh sikit2 manusia yang cakap kami ni kembaq. kembaq?!!! tak caya? usha gambar ni~

omeyykan kami? :D
memang bagus pun korang tak caye. kikiki :P sebab dia lagi omey dan cantik dari saya. eh! kami berdua cantik lah. haha -,-" alhamdulillah. :) 
pahit manis aku bersama dia. eh! bukan bersama dia je, HMA2010 aku takkan lupa. HMA2010 tu apa? 

  • H: haziqah
  • M: miskinah
  • A:  arina.

kami sekawan. aku budak baru skolah ni. so aku rapat dengan dorang since 2010. kadang2 gaduh jugak kami ni. muehehe :P budak2 kan. otak cencitip haa~ :)

  • - aku sayang kau arina! :* rindu kau dan selalu mendoakan kau. semoga kau sentiasa ingat aku, dan bahagia sentiasa. ada masalah, share dengan aku. jangan pendam arina. kita kan pernah ketawa nangis bersama :) ingat kan ingat kan? kau hanto je mesej sebab gerak hati kita selalu sama. hihi :D lastly, kau sahabat aku. semoga persahabatan kita kekal selamanya~ insyaAllah. :)

KATA BUKAN SEKADAR KATA :)

1 comment:

Anonymous said...

Arina : eeeeee ! terharu aku dibuatnya dengan Miskinah neyhhhh . haha . Terima Kasih sayang =') aku terharu sangat tauuuuu . >,< sayang kau rindu kauuuuuuu !! <3 =')))