dear you ............

kadang-kadang saya tak faham apa yang saya rasa bila perasaan saya datang tiba-tiba,
kadang-kadang perasaan saya datang tiba-tiba dan rasa itu sangat sakit,
kadang-kadang rindu menerjah ke dalam fikiran tanpa persetujuan hati,
kadang-kadang rasa marah terhadap diri sendiri acapkali tiba.

entahlah awak. saya taktau dan saya cuma tau saya luahkan kat sini dengan harapan awak baca.
entahah awak, entahlah sama ada awak sedar akan kewujudan saya atau tak.
entahlah awak, entahlah awak pernah lihat saya atau tak entahlah awak.
entahlah awak, entah kan sama perasaan awak dan saya, entahlah.

dear you,
i mean, wahai awak.
ketika saya sedang menaip setiap huruf-huruf ini saya sedang menahan rasa rindu.
perasaan saya yang dulu kembali bila saya mula menerjah laman sosial awak.
walau saya menidakkan perasaan saya, makin mendalam rindu saya.

wahai awak,
dulu masa saya form 4, saya selalu tengok awak dan saya jadikan awak sebagai semangat saya.
dulu saya selalu tengok laman sosial awak, dan juga awak.
dulu saya selalu cerita pasal awak kat mak saya. see, betapa sportingnya mak saya melayan saya.
haha :D tapi tu semua dulu.

wahai awak,
last saya nampak awak masa road run 2011.
masa tu awak, saya gembira sangat! gembira sangat.
sebab dah lama saya tak usha2 awak, dah lama tak amik tau pasal awak.
tapi, sekejap je semua tu sebab saya selalu ingatkan diri saya yang saya






TIDAKLAH LAYAK UNTUK AWAK






wahai awak,
saya rasa seronok sangat tengok perkembangan awak harini.
walaupun hanya menjadi stalker awak dalam diam.
saya sentiasa doakan untuk awak.
doakan yang terbaik untuk awak.
dan saya berharap agar awak baca belog saya ni suatu hari nanti. :)

wahai awak,
saya sedar diri saya nak dibandingkan dengan awak.
kerana itu saya hanya mampu utuskan doa saya untuk awak.
seandainya kita ada jodoh, kita pasti akan bertemu suatu hari nanti.
semoga awak terus berjaya dalam hidup di dunia mahupun di akhirat.

nah, lagu untuk awak tapi.......... harapan yang hanya sebuah mimpi :)


wahai awak,
semoga suatu hari nanti saya dapat berkawan dengan awak :)

KATA BUKAN SEKADAR KATA :)

No comments: