kawan yang bernama manusia.

  • KITA SELALU CAKAP SUSAH NAK DAPAT KAWAN YANG ADA WAKTU SUSAH SENANG BERSAMA, KITA MEMANG SELALU CAKAP, SUKAA SANGAT CAKAP CAMTU, KITA TAK SEDAR YANG KITA ADA TAK NILAI2 CAMTU? ADA TAK KITA BERSAMA KAWAN BILA DIA SEDANG SEDIH? ADA TAK KITA SENTIASA DI SISI DIA?


Assalamualaikum semua,
kawan yang bernama manusia. apa motif kan? emm.....
bila manusia kan , dah nama manusia.
mestilah perasaan dia berubah2 bukan?
mesti ada mood or pasang surutnya bukan?
so, apalah salahnya bagi ruang dan peluang.
betul tak?

  • MANUSIA TAK PERNAH LARI DARI KESILAPAN

ceritanya bermula begini, aku belek2 mesej lama2 arini. aku ni jenis memang suka simpan mesej yang penting! bukan penting like boiprengg. mesej2 yang bagi keinsafan dan adakala mesej2 yang menyakitkan hati pungg ada jugok aku simpan. haha :P emm. sedang aku dok belek2 terimbaslah kembali mesej2 laluuuuuu......
memberi keinsafan kat aku. kadang2 aku dok fikir, lahhhni. aku dah jadik kawan yang terbaik ke? hahahahaha :D memang taklah kan. aku tau aku jenis yang emmm. yang macam mana eh.. aku macam ni tau, nak kata kena dengar cakap aku tuuu taklah, tapi siapa suruh dorang dok senyap je kan. so aku lah bersuara. hahahahaha XD 

lepaih ni aku nak jadik manusia yang baru lah. aku nak hidup baru. taknak ingat menda yang lamaaa.
nak semuanyaa baruuuuu taknak dah yang lamaaaaa :P

manusia kann. memang berubah2. cuma kena pilih nak yang ke kanan atau ke kiri. 
ke syurga atau ke neraka. ke arah kebaikan, atau keburukan.
kannn? sebab tu kawan ni penting. 
boleh nasihak yang baik2 boleh ingatkan kita bilaa lupa.
teringin nak dapat kawan macam tu tapi tak jumpa lagi lah.
sebab apa?
sebab apa?!!!
sebab..............................












AKU PUN TAK JADIK MACAM TU LAGI xP









aku rasa aku masih dan terlalu banyak kekurangan. dan aku sedang cuba. tabahlah wahai hati.

KATA BUKAN SEKADAR KATA :)

No comments: