aku makan dalam!

pernah tak weyh tetiba korang rasa kawan korang dah macam lupakan korang?

pernah tak weyh tetiba korang rasa manusia kat sekeliling korang dah tak macam layan korang?

pernah tak weyh tetiba korang rasa korang ni dah tak macam wujud kat situ?

pernah tak weyh!?

pernah tak?!! T.T


kalau pernah, aku sedang rasainya. dan aku tau korang mesti memahami aku. ohhh! kenapa hati ni jadi sayuuu. ohhh! kenapa hati ni begitu sensitif. ohhh! kenapa fikiran ini selalu negative? ohhh! kenapa semua nya serba tak kena.? ohhh. pening kepala. apa korang buat? aku tanya. apa korang buat? kadang2 kawan tak memahami. sukar untuk meluahkan. hati pendam. setinggi kesabaran di cekam. aku tak mampu hadapi sendiri. belah sana kutuk belah sini, belah sini kutuk belah sana. aku? di tengah. bertelagah bukan sifat ku.. tolong pahaam. aku bukan mengungkit, tapi aku ingin perhatian. tiada tempat aku nak membebel. hanya disini aku melayan sesiapa saja. yee! DI SINI . bila di situ aku rasa bebas. aku melayan semua. tanpa rasa malu dan segan. aku lepaskan di sana. emmm. pernah dengar lagu najwa? kosong? ini liriknya kan?

    • Kau melihat diriku
    • Seperti sesuatu
    • Yang mencabar dirimu
    • Akal dan mindamu
    • Kau mendustaiku
    • Kau bilang mereka tak tahu
    • Siapa diriku
    • Sedangkan kau juga begitu

    • Segala kata cacian
    • Yang telah engkau berikan
    • Membuatku rasa
    • Kosong...kosong

    • Setiap detik diperhatikan
    • Kau cari cara putar belitkan
    • Kau jadikan diriku
    • Kosong...kosong

    • Kini aku bangkit
    • Membuktikan yang ku tak sakit
    • Dengan segala perit yang kau berikan
    • Kini aku pantas berjalan
    • Bergerak ke hadapan
    • Dan akan ku buktikan
    • Siapa diriku yang sebenar
    • Kosong...kosong

    • Segala kata cacian
    • Yang telah engkau berikan
    • Membuatku rasa
    • Kosong .. kosong

    • Setiap detik diperhatikan
    • Kau cari cara putar belitkan
    • Kau jadikan diriku
    • Kosong...kosong

    • Segala kata cacian
    • Yang telah engkau berikan
    • Membuatku rasa
    • Kosong...kosong..

KATA BUKAN SEKADAR KATA :)

No comments: