kawan, sahabat, teman :)

assalamualaikum.

hai semua. okay, dah reda sikit dah. dah tak demam BERSIH dah. hehe :P
now nak cerita pasal kisah dah lama dah ni. dah lapuk. tapi bagi aku satu kenangan yang sangat saaaangat indah! kisah aku dan dia. eh! siapa dia? pakwa lettuw :P mesti korang cakap camtu kan? bilaa dah baca ni mesti cakap dalam hati " misz ada pakwa tak bgtau ouh " kan kan? ha? takdek? okay sooooorrry. haha :D dia tu kawan aku lah. kawan yang taktau macam mana boleh rapat. tapi aku memang suka hubungan aku yang sekarang ni. hubungan aku dengan dia. :) korang kan tau aku macam mana kan? sekali dah berkawan tu selamanya tetap kawan. dan aku akan jaga kawan2 aku. ha! siapa yang sakiti hati dan perasaan kawan aku siap! aku carik sampai lubang cacing tau. hihi :P aku serious lah -,-" bagi aku hati dia hati aku juga. hihi. tapi! tapi jangan risau, suami kau, bukan suami aku. muehehe :D emmmm........

  • tarikh : 21042012
  • tempat : the mines
  • pengalaman ezza : 1st time naik KTM :)
ha, tu lahh nama kawan saya, ezzahada :) unik bukan nama dia? seunik orangnya. meyh nak cerita serba sedikit tentang dia. dia tiiiiiiiiingggggii. ha? tinggi kan? dah dapat bayangkan? hihi. ekceli dia taklah tinggi sangat. tapi dia tinggi dari aku. dan dan! dia sangat cantik okay. saya suka tengok pipi dia bila dia senyummm. hee :) omeyyy angat! ceritanya cenggini, bagi aku dah normal kan plen last minute. so, tak terkejot pon. yang aku pelik, tiap kali aku keluar dgn dia, mesti aku sampai duluuu. haha :D tak mcm yang lain. selalu aku lambat, tapi dengan dia, terasaaa diri ni cepat dan tidak lahh lambat. haha. emm. jumpa kat ktm teroih. nak tau tak? si ezza ni, si kawan aku ni TAK PERNAH  naik KTM. dan yang bangganya, aku lah yang 1st time tengok muka BATAK dia naik KTM. muehehe :P nak naik KTM baru jekann. haha :D

nampak? :)
ha, tu lah kami. bila dah datang masa gilaa2 nya. ha, memang menggilaa lah kan. yang syok keluar dengan dia ni jenih sempoi jee. nak jalan mana? jalan jea.... haha :D sambil jalan sambil tengok kiri kanan kann. bila dah ada port duduk, dah start gosip, memang tak pandang sekeliling dah. naknak time makan kat kepsi kan. * resit aku hilang * dia tetap nak bagi resit jugok buat kenangan. weeee :* sweet sangat doohh! haha. aku ada resitnya tapi tak dpt nak post kat sini sebab henfon aku ada kat atas. maleh nak amik gambar. hihi :P time makan kepsi, ada minah indon ni amik port nak tangkap gambar takley blahh dohh. haha. aneh2 manusia ni :P

oemyy gambar ni :)
tengok! tengok! kann dah cakap. malas nak buat muka omeyy ni. kann dah layuuu. haha :D bilaa dah gilaa, macam ni lahh jadik. muehehe :P

okay, gambar kat atas ni sila muntah sekarang! muntah! haha :D muntah sebab aku terlampau bajet kan? >,< memang dah taktau apesal aku memang suka gambar ni. nampak sempoi je. haaa, bab mujik diri sendiri memang syok kan? haha.

senget. senget kan kepala anda. muehehe :P senget lah kau. aah! kau lah senget. haha :D takdek lah. memain je. nak memanja. :) eh! terliur tak tengok gambar kat atas ni? haha. makan eskrim mekdi sebelum pulangg. memang best :)

lastly, nampak tak gelang tu? ekceli aku kompius ah. ni gelang ke apa ke. tapi kakak tu cakap yang ni " macam " gelang. so, gelang lah kot. haaa, yang kaler merah tu ezza munya, yang kaler hijau tu akuu lah. haha :D ni macam tanda persahabatan kami. sweet tak? jangan jeles tau! nak jeles pun jeles lah! aku takley nak buat apa. haha :D

  • ezza, kau kawan aku tau! kau tetap kawan aku. kalaupun kau makin menjauh, aku takkan lupa kau. sekalipun aku ni macam gegila, aku harap kau sabar kawan aku. hihi :P walaupun perangai aku ni banyak keteh remeh, kau layan jea macam biasa okay :D kau ohsem ! seriously, kau sangat humble. aku suka kau. ezza, ingat tau. bila kau dah bukak klinik, ambik lah aku sebagai pekerja. hihi. aku sentiasa doakan kejayaan kau. angan2 kita bukan sekadar angan2. kita boleh buktikan! yakin pada diri. haaa, kan aku dah bermotivasi. haha. ada pape masalah ke, nak hang out ke, nak apa ke, mesej je aku. insyaAllah aku balas. aku harap persahabatan kita kekal sampai jinjang pelamin! eh! tak tak. kekal sampai bila2. insyaAllah. saaaaaaaaaaaaayang kau ezza. muah sikit :*

KATA BUKAN SEKADAR KATA :)

No comments: