PWTC - kosong -

assalamualaikum semua :)

hah, nak cerita kisah sehari bersama PWTC. 

  • hari : SABTU
  • tarikh : 05052012
  • tempat : rumah kau! eh, PWTC.

okay2. korang dah pergi pesta buku? pesta ilmuu tu weyh! haha. okay, aku tau cerita ni dah basi. tak guna pun kalau aku nak promote kan sebab tarikh nya dah abis. tengok! tengok tarikh aku pergi tu. dah? dah usha dah? haaa, sehari sebelum majlis penutup bukan? kesian tak kat aku? sobbb~ sobbb~ T.T nak buat camne kan aku bizi orang nya. mengalah kan piem? eh, taklah sampai cenggitu. muehehe :P aku bizi dah belah petang. kenapa? sebab adaalah, rahsia! hihi :P nak tiru gaya citi nurhaliza lah pulak. hee~

seme memang rancang last minute. eh! last minute ke? entah lah. emm. tapi last minute bagi aku, adik aku dan kakak aku. haha. :D okay, nak cerita dari mula lah. aku plen nak g sini dengan iqa. eh! tak kenal siapa iqa? haziqah omar lahh. yang omey2 sikit tuu. :) alaaah, yang entry aku ada tulis HMA tuuu. ha, ni yang H tu lahh. haha. -_-" tapi tetiba pagi hari nak pergi tu, kakak aku dari perlis balik :O errr... tetiba dia nak ikot. emmm. ohkay iqa, aku mintok maaf sesangat2 sebab lambat sampai kat KTM. muehehe :P macam tak biasa kan. haha :D so yang gerak nya 5 orang tapi balik nya 4 orang. sorang dah lesap -,-

kat KTM dah beli tiket apa seme, tetiba napok pulok si " S " haaa~ ><" spoill mud aku lah bro. haha. haa, siapa " S " ? iqa je tau. :P eh, bukan iqa je kot! entah lah. haha. cintak tak berbalas tak pun lebih menarik di panggil SYOK SENDIRI. aku kan emang cenggini. haha :D


senget?! haaa, masuk blog aku memang kena sengetkan kepala korang. jangan otak yang senget sudeh ler :P yang pakai tudung ala2 warna " purple " tuu lahh iqa ku sayanggg~ haziqah omar. dia yang terpilih melanjutkan pelajaran dia. tahniah kawan <3 yang tudung kaler hitam pulak kakak iqa. KAKAK tau. jangan konpius tau. KAKAK bukan adik. muehehe :P yang hensomm tahap maksima tu adik gua. tak percaya? telan racun. hihi :P okay, siriuz lah adik gua -_-


haaa, yang gegedik lentok kepala tu gua. apasal? lu nak carik gaduh? haha -,-" sorry gua memang bajet tiap kali tangkap gambar. eh! mana ada weyh! ni semulajadi tau2. semulajadi. heeeeee

apa yang kosong nya? aku lahh balik tangan kosong. eh! taklah kosong, ada bawak barangnya tapi bukan buku. BUKAN buku tau yang aku bawak balik tapi baju toqqq~! bajuuuu. haha. gua shoppin bajuu bukan buku. bagus kan aku? tepuk tangan ramai2 :D okay, ni je lahh. eh jap! gua suka mereka ni sebab bersabar layang karenah gua yang suka berjalan dan bersabar menunggu dengan muka yang tak lekang dek senyumam. :D guaaa sayangggg luuuorang :) meyh2 muah banyakkkk :*
KATA BUKAN SEKADAR KATA :)

No comments: